Konfigurujemy zadowolenie!
501 507 564

Podstawową naszej działalności jest obsługa informatyczna firm na terenie miasta Katowice i w okolicach. Swoja ofertę kierujemy do małych i średnich firm, które są zainteresowane obniżeniem kosztów obsługi swoich systemów informatycznych. Proponujemy przejęcie opieki nad istniejącym w Waszej firmie systemem informatycznym. Aktualnie zainstalowane oprogramowanie oraz sprzęt komputerowy będzie serwisowany i konserwowany przez naszych pracowników. W ramach usługi oferujemy doradztwo informatyczne, pomoc we wdrażaniu nowych rozwiązań i opiekę nad systemami informatycznymi. Wymogi czasu nakazują korzystanie z coraz to nowszych technologii. Zdalna praca, e-handel (ang. e-commerce), e-urząd i cała gama usług dostępnych przez Internet wymaga niejednokrotnie fachowej opieki. Należy założyć, że z czasem ilość oprogramowania wykorzystywanego do pracy w Waszej firmie będzie rosnąć. Obsługa informatyczna firm prowadzona przez nasz zespół pozwoli Państwu zbudować system informatyczny, który będzie zawierać najnowsze innowacje technologiczne.

Z myślą o naszych klientach stworzyliśmy pakiety abonamentowe na nasze usługi. Do każdego pakietu klient może w zależnośi od potrzeb zamówić sobie dodatkowe usługi takie jak:

 

  • Administracja firmowym serwerem - Windows Server/Linux
  • Administracja aplikacjami sieciowymi zainstalowanymi na serwerze
  • Administracja siecią komputerową (firewall, VPN, proxy)
  • Administracja serwerami QNAP

 

 

Usługi Administracyjne:

Adminstracja siecią komputerową - od 50zł

Administracja serwerem QNAP - od 200zł

Administracja serwerem firmowym - od 200zł

Administracja kopią zapasową - od 100zł

 

Pakiety Abonamentowe

 

ITStandard

  • jedno wezwanie do 1h w miesiącu gratis każda następna rozpoczęta godzina pracy u klienta: 60 zł
  • backup
    • DVD: pierwsza płyta - 15 zł, kolejne - 10 zł
    • Dysk/Chmura - gratis (nośnik zapewniony przez klienta)
  • Czas reakcji: dzień roboczy
  • abonament: 100 zł

 

ITStandard PLUS

  • jedno wezwanie do 1h w miesiącu gratis każda następna rozpoczęta godzina pracy u klienta: 60 zł
  • zdalna pomoc - rozwiązywanie programów poprzez usługę typu zdalny pulpit
  • backup
    • DVD: pierwsza płyta - 15 zł, kolejne - 5 zł
    • Dysk/Chmura - gratis (nośnik zapewniony przez klienta)
  • Czas reakcji: dzień roboczy
  • abonament: 150 zł

 

ITPro

  • dwa wezwania do 1h w miesiącu gratis każda następna rozpoczęta godzina pracy u klienta: 45 zł
  • zdalna pomoc - rozwiązywanie programów poprzez usługę typu zdalny pulpit
  • raz w miesiącu bezpłatny przegląd wszystkich komputerów - do 5 (odwirusowanie, czyszczenie systemu)
  • backup DVD:
    • pierwsza płyta - 15 zł kolejne - 5 zł
    • Dysk/Chmura - gratis (nośnik zapewniony przez klienta)
  • Czas reakcji: dzień roboczy
  • abonament: 300 zł

 

ITPro PLUS

  • dwa wezwania do 2h w miesiącu gratis każda następna rozpoczęta godzina pracy u klienta: 35 zł
  • zdalna pomoc - rozwiązywanie programów poprzez usługę typu zdalny pulpit
  • raz w miesiącu bezpłatny przegląd wszystkich komputerów - do 10(odwirusowanie, czyszczenie systemu)
  • backup DVD:
    • pierwsza płyta - 15 zł kolejne - 5 zł
    • Dysk/Chmura - gratis (nośnik zapewniony przez klienta)
  • Administracja usługami hostingowymi - konta email, ftp, strona WWW.
  • Czas reakcji: 6h
  • abonament: 400 zł

 

ITPremium

  • cztery wezwania do 2,5h w miesiącu gratis każda następna rozpoczęta godzina pracy u klienta: 30 zł
  • zdalna pomoc - rozwiązywanie programów poprzez usługę typu zdalny pulpit
  • raz w miesiącu bezpłatny przegląd komputerów - do 20 (odwirusowanie, czyszczenie systemu)
  • backup DVD:
    • pierwsza płyta - 15 zł kolejne - 5 zł
    • Dysk/Chmura - gratis (nośnik zapewniony przez klienta)
  • Administracja usługami hostingowymi - konta email, ftp, strona WWW.
  • Czas reakcji: 4h
  • abonament: 600 zł

 

ITPremium PLUS

Spośród usług pakietu ITpremium PLUS możesz wybrać:

  • Ilość komputerów pod opieką
  • Czas reakcji na wezwanie – standardowo wynosi do 4h. Istnieje jednak możliwość indywidualnych ustaleń
  • Ilość bezpłatnych wizyt w miesiącu – zależna od potrzeb
  • Administrację serwerami – zależy od złożoności infrastruktury serwerowej oraz zainstalowanych systemów operacyjnych
  • Administrację wewnętrznej sieci komputerowej

 

ITPogotowie

  • rozpoczęta godzina pracy u klienta: 75 zł
  • sprzęt zastępczy na czas awarii:
    • komputer, drukarka : 50 zł/dzień
    • monitor: 30 zł/dzień